Lite besviken måste jag säga..

Ingen förutom Snora hakade på min bloggtävling, och det minnet var ju rent ut sagt påhittad om än ganska fyndigt.. Men okej, jag får väl acceptera nederlaget, nu väntar jag bara på dagarna i Hallby men dom verkar inte heller komma. Ni kanske fortfarande är helt slut?

Jag och Josephine är i alla fall väldigt nöjda med Hallbybollen 2011, vi gjorde en fantastisk match mot Skövde och jag hoppas att tjejerna har tagit med sig den matchen hem, här kommer ett litet(?) videoklipp:


Men det bästa kan ju ha varit att vi bodde på hotell, i alla fall för mig och Josephine, för en gångs skulle fick vi en ordentligt chans till vila mellan matcher och dagar, fantastiskt!

Om jag inte minns fel så delade Sandra, Ebba och Catrin rum och där sprang det tydligen killar hela tiden men jag är ju inte förvånad, Catrin har ju så många killar på gång att vi inte ens minns namnet på alla längre... Men vu undrar lite hur det går med Tobias, någon som vet? Och shampo flaskorna är fortfarande spårlöst försvunna, konstigt, vem kan ha tagit dom?

I rummet mitt emot sov Josefine H, Sally och Flavia och där var det nog lite lugnare, dom kanske bara satt och njöt av utsikten, klart bästa rummet! Kan det ha försvunnit shampo flaskor även här? Det kanske var ett hemsökt hotell, spöken vill väl också duscha..

Klara B, Razicka och Linn delade ett rum, det ryktas om att det gick snusk på tv, fråga Klara B för mer information, men var lite försiktiga, det var tydligen väldigt pinsamt..

Och i lilla rummet sov Nora och Hilda, så här i efterhand så inser jag att det rummet också måste varit hemsökt. Av någon anledning så byttes nämligen alla saker i deras rum ut mot tränarnas saker, mycket mystiskt, men snälla som vi är bytte vi tillbaka så fort vi insåg att detta hade skett....

Positivt var att alla tjejerna la sig när dom skulle, eller? Jag har en känsla av att killtjusargänget inte riktigt höll sig till reglerna, ingen nämnd ingen glömd.. Mindre positivt att vi tränare fick släpa runt på musikmaskinen, varför är våra tjejer så svaga när det kommer till att bära den? Jag vill minnas att vi hade samma problem förra året..

Vi hade också sällskap av en orm på tåget ner, vissa blev mer rädda än andra, tror iofs att det kan bero lite på fokus.. Hilda höll på att tappa telefonen medan Linn antagligen tänkte på något helt annat när den attakerade, vilket inte är helt ovanligt, vart är matsäcken?;)

Tack för ännu en kul handbollsresa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0