Snurrstraff!!

Ja det har jag hört rykten om idag, Sandra vågade sig visst på en straff á la Staffan Olsson, härligt! Jag hörde också rykten om att det var en trevlig belöning, eller?? Skönt i alla fall att åka hem med 4 vinster i bagaget :)


Nu har det laddats upp massa filmer på youtube, men jag lägger bara in två från prisutdelningarna i Annas Cup, jag hoppas att våran videoexpert Snora kan använda allt material för ännu en toppenfilm senare, skulle jag försöka skulle det nog bara bli pannkaka. Och det är ju godare att äta än att titta på. Senare i veckan kommer era skridskouppvisningar också.

Här är Bolton 1 och där spelade: Saltgurkan, Snora, Hanna, Klara B, Sally, Vilma och Klara L

 

Här är Bolton 2: Fladdran, Hilda, Josefin A, Karin, Linn, Ebba, Sandra och Astrid.

BRA JOBBAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0