Galenskaparna på turné



Då har vi kommit igång igen efter julledigheten och träningarna går utmärkt, även om träningsnärvaron kanske inte är den bästa, kom igen nu tjejer! Vi har lyckats charma en konståkare som förhoppningsvis ska komma ner och lära tjejerna lite roliga trix.

Vi spelade många matcher i helgen, och vi är väldigt nöjda med resultatet, 4 vinster av fem är inte dåligt och förlusten mot täby var en bra spelad match ändå, nästa gång tar vi dom. Jag tror att många av tjejerna var trötta efter matcherna idag, det var i alla fall jag, vi får hoppas på att så tidiga samlingstider kan undvikas i framtiden :)

Vi ska också starta en tävling; årets fulaste bild. Man får lämna valfritt antal bidrag, det är dock inte säkert att alla bilder kommer med, dom får ju inte vara för snygga! Här är några av bidragen, omröstningen börjar dock senare, nu får ni lite tid att fundera på vilken ni tycker ska vinna.
















Sitter du nu där hemma och tänker att du minsann kan göra en mycket fulare bild är det bara att förbereda dig coh säga till mig (Sabina) så tar jag en bild som senare kommer upp här.

Lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0