Prima ballerinor!?

Idag fick tjejerna prova på lite mer avancerad skridskoåkning än den vanliga "bandyn" och jag tycker det såg roligt ut, hoppas det var lika roligt som det såg ut att vara! Tack Lina för hjälpen!! Tyvärr glömde jag kameran hemma så det blev inga foton idag men förhoppningsvis kommer jag ihåg den till helgen då det br iväg till märsta, nästan lite väl långt att åka ;)

Spelet i helgen var tydligen toppen, så jag hoppas att vi kan spela lika bra igen, då blir det extra roligt :)

Vi har just nu två ganska överlägsna ledare i vår alldeles egna foto-tävling, glöm inte att vi fortfarande tar emot bidrag, det är bara att säga till, tänk vilken grej att vinna tävlingen, vem vet, det kanske ligger ett bra pris i potten??

Och såhär såg det (ungefär) ut ikväll på isen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0