Kommer ni ihåg?

Jag passade på att titta igenom min kamera och hittade lite bilder som jag tänkte kunde vara lite roligt att lägga upp, vi börjar med en höstdag och det var dags för laserdome, om jag inte minns helt fel vann "de vuxnas" lag och det kanske var det som startade den totala urflippningen på donken.
helt plötsligt förvandlades tjejerna till pirater, somliga mer än andra. Kom gärna ihåg att jämföra den första bilden med den sista så får ni nog en ganska bra bild på hur det gick till!!

Gänget som var med (innan):

Snora gillade golvet:

Sen kom vi fram:

Och så fick vi vänta:




Men sen var det dags, har ni någonsin sett dom så koncentrerade??:

Och det var alltså sen det spårade ur:

 

Gänger som var med(efter):

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0