Vi spelade ju inte bara handboll...

Man kan ju tro att vi bara spelade handboll men vi hann ju med massa annat också. Vi hade lite tid innan matcherna började på fredagen och efter en sen lunch började tjejerna roa sig med allt möjligt, några bestämde sig för att åka ner för trappräcket:


Sandra hade inte riktigt samma kontroll:

Några startade företag:

Och andra ville bara ta det lugnt:


Här red vi på en tjur:


Disconallen:


Och sen tyckte Ebba att det var dags att visa varför just hon vann årets fulaste bild:


När brandlarmet gick mitt i natten visade två av tjejerna hur de verkligen var taggade för matcherna på söndagen då Klara B satte på sig matchtröjan och Oda packade väskan och var redo att gå. Sen blev vi tränare anklagade för att brandlarmet var vårat påhitt, troligt tjejer. Jag tror att Åkersberga är ett säkrare kort....
När det sen på morgonen var dags att packa ihop allt verkade en del av tjejerna lite nedstämda:


Men då bestämde vi oss för att det var dags att avslöja de första svaren i tipspromenaden och den startades med puckodrickning av mig och Josephine, jag hade tänkt låta Josephine vinna, mest för att alla utom Josefin A röstade på mig, men sen kom jag på att jag hatar att förlora och axlade stolt puckorollen.
Hilda, Flavia och Sandra tävlade om vem som var den bästa gnagaren och här kommer resultatet:

Efter matcherna så var det sedan dags för lunch men med det här laget kan den mest enkla uppgift visa sig bli ganska svår då laget bestämde sig för att klämma fast Linn:

Vi kom iväg tillslut i alla fall och senare var det dags att åka hem, med lite tid på stationen så hann vi med tre tävlingar till, mesta flamingon(Linn vann):

Den som siktade bäst var Flavia(även kallad Karin):

Tyvärr har jag inga bilder från största grisen, minns någon vem som vann?? Och sen startade vi en gigantiskt gnagartävling där Hilda lyckades försvara sin titel:

Hilda provade robotbenet och det verkade som om något hände med henne:

Tack för blodbadet!! :)

PS. Är det någon som har sett Fulis????

 

 


Kommentarer
Postat av: Random

Jag har sett fulis! Han ligger i bilen!

2010-04-17 @ 09:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0